vrijdag 15 april 2011

citroencake (te laat)

Ik ben dol op bakken. Al zou je dat misschien niet zeggen als je mijn blog tot nu toe leest. Nou heb ik laatst een heel lekkere en zachte citroencake gebakken, met citroenglazuur.
De cake was goed gelukt en heel lekker!
Maar...


oeps.....


Ik heb vergeten om er een foto van te maken. Vriend C heeft de (vrij grote rest van de) cake maandag meegenomen naar zijn werk. En toen? Tja, toen was de cake op. Stelletje smulpapen daar. ;-) Nou beter dat er van is genoten dan dat de cake bederft.

Als troost omdat ik geen foto van de cake kan laten zien hier een foto van onze laatste vakantie. Daar hebben C en ik voor het eerst samen gedoken. Ik ben helemaal in mijn element onder water. Ik vind het elke keer weer bijzonder om op de bezoek te gaan in de wereld van vissen, koraal, schaaldieren etc. Ik kom helemaal tot rust onderwater. Lekker op mijn gemak rondkijken, me verbazen en niks anders horen dan bubbels, geklots van golven, wat gepiep en heel soms een walvis.


Elke keer als ik naar de foto's kijk word ik helemaal blij. Dus ik wil ze vaker met jullie delen.

Weetje (weer een spreuk van de coachingskalender)
"Chaos: woord dat we bedacht hebben voor orde die we niet begrijpen."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten