zaterdag 26 maart 2011

kraamcadeautje

Ondertussen is baby L al bijna een jaar oud (over drie weken). Onlangs heb ik bij (L en) haar ouders gelogeerd en zag ik het doosje dat ik als kraamcadeautje gemaakt had weer staan.

Het viel me meteen weer op hoe plat het hoofdje geworden is. Dit doosje was een zesvakstheekistje. En volgens mij heb ik de schotjes eruit gebroken, maar daar kan ik geen foto van vinden, dus misschien haal ik mijn verschillende projectjes wel door elkaar. Ik heb geprobeerd om de baby van het kaartje na te schilderen. Het lijkt wel, maar de mijne heeft toch een wat platgeslagen hoofd. (Klik op de foto voor een vergroting.)


Zien jullie het verschil? Gelukkig heeft L zelf geen plat hoofd en gaat alles goed: zo zet ze voorzichtig haar eerste stapjes langs de salontafel. K & A: veel plezier met het kistje, maar bovenal natuurlijk veel geluk met jullie prachtige meid!

Wist u dat: het lastig boodschappen doen is op de markt als alle pinautomaten in het centrum van de stad buiten werking zijn? Gelukkig zat er nog genoeg kleingeld in mijn spaarvarken voor fruit en groente. En heb ik ondertussen wel weer genoeg gelopen voor vandaag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten