dinsdag 1 maart 2011

Even Stemmen...

Vanwege (buik)griep heb ik afgelopen weekend niet geknutseld en ook geen oude projecten voor mijn blog gefotografeerd.
Afwisselend op bed, bank en zitzak heb ik me wel vermaakt met boeken, tijdschriften, reisbrochures, reisgids, tv, radio en youtube.

Morgen kunnen we stemmen voor de provinciale staten, maar het lijkt haast wel alleen maar om de landelijke politiek in Den Haag te gaan.
Ik moet me er nog goed in verdiepen, maar het gaat om meer dan voor of tegen Wilders: wel of geen forum, wel of geen regiotram, wel of geen festival of studentenkamp op het fabrieksterrein.

Waar ik ga stemmen? Kijk zelf maar:



Wist u dat: Groningen de rijkste provincie van Nederland zou zijn? Volgens berekeningen van de EU behoort Groningen zelfs tot de tien rijkste regio's (klik)! Dat is natuurlijk grote onzin. Statistische rekenaars van de EU tellen simpelweg alle inkomsten van een regio bij elkaar op en delen dat door het aantal inwoners van de regio. Maar helaas voor Groningen gaan alle aardgasbaten rechtstreeks naar de Staat. Volgens een ander bericht (klik) schijnen de EU-instanties dit wel te weten.

1 opmerking:

  1. Stemhokje was gelukkiger makkelijker te bereiken dan in het filmpje, hihi. Veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen