woensdag 9 februari 2011

Valentijnsdag

Valentijnsdag...
Tja, het is natuurlijk heel leuk om op Valentijnsdag een kaartje of klein cadeautje (aandacht in het algemeen) te krijgen, maar eigenlijk vind ik het een hoop commerciƫle poespas. Vooral wanneer ik op 6 januari (!) de xenos in loop voor een paar kaarsen en de rode en hartvormige frustels me bijna tegemoet komen uit hun overvolle rekken.
Je kunt toch elke willekeurige dag van het jaar zeggen dat je iemand waardeert of lief hebt?


Dus heb ik dit kaartje in oktober gemaakt en naar C gestuurd.
Gewoon, zomaar.

Wist u dat: in Amsterdam-Noord reigers misschien ook wel last hebben van een dubbele persoonlijkheid? Ik zag de afgelopen weken al vaker een (dezelfde?) reiger op een richel van een flatgebouw zitten, net als van die vieze, patatvretende stadsduiven. Als ik hem weer zie, zal ik proberen een foto te maken, want mensenschuw lijken ze ook niet echt te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten