donderdag 22 december 2011

wensen

En dan is het ineens al bijna Kerst. Nou ja, ineens was het dat niet, maar wel snel. De dagen vlogen voorbij de laatste weken!
Van eerdere jaren heb ik nog enkele voorgedrukte kaarten over. En van afgelopen jaar zelfs nog een paar zelfgemaakte kaarten. Zie ook deze post. En inderdaad heb ik nog decemberzegels over voor dit jaar!
Gelukkig ben ik dit jaar op tijd begonnen en hoefde ik vandaag nog maar een paar kaartjes bij te maken. Samen met Vriend heb ik de kaarten geschreven en de adressen erop gezet. Maar niet alle adressen waren compleet; vooral de letters van de postcode bleken nogal eens te ontbreken.

Lang leve internet in de koude studeerkamer. Lang leve UPC, omdat het internet het gewoon deed. Dat is in deze straat wel eens anders...
Maar de postcodezoeker van postnl.nl deed het niet. Dom ding. Of zou heel Nederland tegelijk kaartjes aan het adresseren zijn en postcodes willen opzoeken?

Nieuwsgierig geworden naar de kaartjes?
Hieronder een impressie van de zelfgemaakte kaartjes.
Verder wens ik jullie allemaal fijne feestdagen en dat 2012 mag brengen wat je ervan verwacht!

Wist u dat: het toch goed gekomen is met de postcodes? Want de anwb routeplanner deed het wel; en die laat ook keurig bij straat, huisnummer en plaats de postcode zien! Eind goed, al goed. Ik heb me heerlijk vermaakt met het knutselen en schrijven.
... en dat ik het versturen (en ontvangen) van echte kaarten erg leuk vind? Verjaardag, hart onder de riem, zomaar of met Kerst, geboorte of overlijden. Een kaartje laat je weten dat er iemand aan je denkt en met je meeleeft. Wat mij betreft een kleine moeite, groot plezier.
... dit berichtje een paar dagen na het versturen van de kaarten pas geplaatst wordt? Beetje jammer als de geadresseerden nu al hun kaartjes voorbij zien komen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten