woensdag 12 januari 2011

een kleine beetje voorjaar

Afgelopen weekend heb ik opgeruimd. En flink ook. De laatste kerstversiering van de kast, het rode tafelkleed ging weer opgevouwen de kast in, de herfstdecoratie moest eraan geloven en zelfs de bank kreeg een andere hoes.
Herfstdecoratie? Ja die pompoenen lagen nog steeds in hun mandje naast de oranje en groene kaarsen, iets uitgedroogd, maar verder nog prima.
Met wat vrolijk gekleurde voorjaarskaarsen en een potje narcissen komt het voorjaar alvast een beetje in huis. Nog meer gezelligheid brengen de hyacinthen in hun kleurrijke pot.
En de bank? Dat is een klippan (voor de niet-kenners: een tweezits recht-toe-recht-aan bank van ikea), waar ik een originele blauwe en extra witte hoes bij heb.
De blauwe hoes eraf en de witte hoes erom. Lekker licht en fris. Laat het voorjaar en de zon maar komen!
Useless fact: Wist u dat er gisteravond een strooiauto bij mij door de straat kwam om te strooien? Ik vond het verbazingwekkend, want in de afgelopen twee sneeuwperiodes heb ik nog nooit gezien of gemerkt dat er een strooiauto door de straat kwam. Het is meestal een grote glibberpartij tot je op de grote(re) weg komt.
En vroor het eigenlijk gisteren/vannacht wel in stad?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten